دست نوشته های یک عروسک


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 


 

ممنونم از این که به وبلاگ من اومدید.من یه وبلاگ نویس تازه کارم.اما تعریف از خودم نباشه دست نوشته هام بد نیست.پس پیشنهاد میکنم که اگه وقتتون اضافه اومده بد نیست که به وبلاگ این عروسک کوچولو یه سری هم بزنید.

خب اول از همه خودمو معرفی میکنم.

نام:عروسک

نام خانوادگی:...

تاریخ تولد:۲۰/۱۱/۷۲

محل زندگی:تهران

وضعیت تحصیلی:دانش آموز ریاضی

دیگه بقیه چیزا رو بیخیال.فقط اینو بگم که زیادی دارن شانی هستم...

خب...توی وبلاگم اتفاقات هفته ای خودمو مینویسم.

شاید هم یه سری بحث های دیگه.به هر حال از آشنایی با دوستان جدید لذت میبرم...

 

آه.در ضمن.من یه عکس جمع کنم.اگه عکس های جالب و قشنگ دارید توی ارسال نظرات واسم بذارید

و همچنین...افراد دارن شانی...اگه دنبال عکس و آواتار هستید درست اومدید.اگه موضوع عکسی که برای آواتار یا امضاتون توی سایت میخواید به من بگید،سریعاتون میسرچم و در اختیارتون میذارم.پس لطف کنید شناسه ی خودتون توی درن شان فنز و موضوع عکستون رو برای من توی نظرات بذارید.

خب.تا بعد

Aroos@k



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 21 اسفند 1388برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com